Ahad, 27 Disember 2009

OMEGA WATCH

 



OMEGA WATCH
Jam nie tokey aku punyer,omega,die nak jual tp x tahu harga,..jam nie ade golfer tggl kat club masa men golf..die simpan tp smpai skrg xde org tuntut....X TAHU LA ORI KE TAK HEHEHE...aku display dlm blog nie nak soh kawan2 yg ada knowledge ttg jam nie bleh tlg komenkan...agak2 brapa harga die,klu ada spe2 nak beli sila tetapkan harga,,tapi biar munasabah la....satu lagi skung kan byk jam tiruan yang pasar malam punyer ,cmner nak detect yang ori dgn yg palsu ha???? 

3 ulasan:

duniajam berkata...

Jam ni tiruan bro... Aku email ko maklumat lanjut

DIN RAMBONG berkata...

tq sudi ziarah n linkkan blog sy.sila dtg lg

Unknown berkata...

Insyaallah... Aku dah boh link blog ko kat blog aku. Best koleksi duit ko. Banyak yg tak pernah aku tengok. Gempak bro!