Rabu, 23 Disember 2009

JAPANESE OCCUPATION NOTES

 
100 DOLLAR


10 DOLLAR


 5 DOLLAR

Duit zaman jepun,ni duit terawal ak ade,jumpa kat rmh pusaka nenek aku,ak tggl kat situ,so byk dpt,rumah ni dah dekat 100 tahun dah,nenek aku cite dulu jepun selalu lalu kat bawah umah aku ni.kat sini jugak aku dapat syiling straits settlements dalam 10 keping lebih kot,nnt ak upload gmbr. yang 5 dollar note ni aku ad dekat 30 keping ,sapa yang takde g duit ni ak boleh bagi,byk sgt,tp condition x lawa r, coin ak punyer ade dekat 400 keping lebih kot, mcm negara ada.....ad gak yang rare lebih2,leh tolak kat sape nak,aku start kumpul duit ni sejak sekolah rendah g smpai skung habis u,ade dekat 15 thn kot,hehe,suka tgk duit ni.,tp xde info yg tepat,so skrg dh besar bru tau semua ni,aku dlu slalu ingat duit yg pelik ni duit palsu,rupanya kita ade byk gabnr....so kawan2 tlg kongsi info ngn ak ye,,,,

3 ulasan:

DIN RAMBONG berkata...

syabas atas usaha n minat anda..teruskan kecemerlangan

MGMSabri berkata...

boleh bagi je ker?
mmg tiada wang begini.

MGMSabri berkata...

wah,terima kasih bakhtiar.
mcm mana nak bagi?
kita email ya.
saya org pahang juga.
anak felda di Bera.
mgm.sabri@gmail.com
itu email saya.
hehehe...